moet ik eerst de gewone WorldofWarcraft kopen voordat ik WorldofWarcraft warlords of draenor koop?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, maar dat is alleen maar 7.50 Vroeger moest je WoW +alle uitbreidingen kopen. Nu alleen WoW(7.50)+Draenor(27eu).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan trouwens ook eerst alleen WoW kopen, dan ben je tot level 60 zoet. Daarna kan je alsnog warlords of dreanor kopen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee. Blijkbaar is het nu tot lvl 90. https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft
Ritsuka
8 jaar geleden
Je kunt ook eerst beginnen met de Starter Edition, gratis tot level 20 (met wat beperkingen): https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Hoef je geen Burning Crusade, wrath of the lich king, cataclysm of pandaria meer te kopen? Heb je dan wel beschikking over de content van die spellen?
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt Mr Tomaat, weet je het zeker?
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Je hebt gelijk, Mr Tomaat :-)
Dus het antwoord van hieronder is fout. Zodra ik bij de blizzard store op een oude expansion klik en zeg dat ik deze wil kopen, linkt hij door naar het basis spel van €7,50 Dat doet hij bij alle expansions behalve Worlords of Draenor.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Sorry, het antwoord is wel goed. Had te snel gelezen, ik dacht dat de vraag was of alle uitbreidingen nodig waren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Heervoldemort Stond er ook van te kijken. Maar anders is het zo'n gedoe voor nieuwe spelers. Moet je elke paar uur een uitbreiding kopen (levelen gaat nu ook veel sneller volgens mij).
Ritsuka
8 jaar geleden
Ja, levelen is makkelijker gemaakt. Speelde het een paar maanden terug nog.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Pfft en ik heb ELKE uitbreiding voor de volle mep gekocht. Ja lvl-en is makkelijk. Gaat nu tot 100. Ik vind warlords wel leuk :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is begrijpelijk dat een nieuwe speler niet voor elke uitbreiding moet betalen. Dat zou spelers afschrikken, door het snellere levellen is de content tot lvl90 toch niet zo boeiend.

Antwoorden (1)

Helaas wel ja, omdat het een uitbereiding is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dankje