tijdens games gaat mijn Internetpagina omlaag, hoe voorkom ik dit?

Als ik vroeger tijdens spelletjes de pijltjestoetsen gebruikte, dan bleef mijn beeld op dezelfde plek, en was het effect van de toetsen alleen in het spel. Maar nu als ik pijltjeomlaag indruk, dan gaat hij niet alleen in het spel omlaag maar ook in de internetpagina.

Ik bedoel trouwens spelletjes op internet zoals multitask 2

Toegevoegd na 3 uur:
Het klikken op het scherm van de game helpt helaas niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je moet zorgen dat je hele spel in je scherm past, probeer F11, dan wordt je scherm groter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een keertje op het scherm zelf klikken. Het scherm van het spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet dan even met je muis op het spel zelf klikken, dan gebeurt het niet meer. Ook zijn er spelletjes sites waar je de game gewoon groter kunt zetten, zoals http://www.spelert.nl