Ik zoek een sciencefiction game uit circa 2008 voor de pc. Wie weet welke ik bedoel?

Het spel begint in een afgesloten bunker ergens in de toekomst. Je creëert jouw hoofdrolspeler (op dat moment nog een kind) en wordt langzaam maar zeker opgeleid tot een soldaat. Ik kan mij voor de rest alleen nog een scene herinneren uit later tijdsbestek in het spel, waarin de planeet half is weggevaagd en jij het moet opnemen tegen gemuteerde wezens.

Misschien weet iemand waar ik het over heb, ik zoek de titel van deze game.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Fallout 3?

http://nl.fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal hem zijn ja. Bedankt! +1