Ik vraag me af wie deze prachtige afbeeldingen maakt?

Ik speel regelmatig een zoek en vind spel en ik verbaas me er telkens over. Hoe doen ze het, wie maakt dat? Ik kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die met penseel en verf deze fantastische beelden maakt. Ben echt nieuwsgierig, dank bij voorbaat voor het antwoord.

Toegevoegd na 22 minuten:
Op YouTube gezocht en gevonden het filmpje omdat ik geen afbeelding kon 'plakken' (sorry).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er werkt een heel team van illustrators aan deze games. De lead artist bij dit spel is Aleksandr Storozhuk.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit zijn geen afbeeldingen maar programma code.
Zo worden alle games gemaakt, en ja het is heel knap als je dat kunt.