Hoe komt het deze ik 1 bepaalde vriend op black ops niet kan joinen?

Ik kan op de ps3 verder iedereen joinen in een lobby (hem ook) maar als ik hem wil joinen voordat hij een game zoekt (zodat je altijd bij elkaar zit) lukt het niet. Bij andere mensen wel. Wij wonen beide in dezelfde straat dat is een kenmerk alleen wel op een ander wifi netwerk natuurlijk. Als iemand nog vragen heeft voor meer informatie stel ze gerust in de reacties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (1)

Je vriend heeft zijn NAT type niet open. Stel een vast ip adres in voor de ps3 op zijn router en zet dat ip adres in de router in DMZ. Zodra je na de verbindingstest op de ps3 NAT type 2 hebr, zit je goed. Anders even googlen op nat type ps3.