Als je een spel besteld op een site die té goedkoop is, heb je er dan ook recht op?

Ik ben van plan een spel te pre-orderen en hij is een stuk goedkoper dan bij andere winkels. Er staat ook geen afbeelding bij. Ik kan de game wel gewoon bestellen en de site is echt betrouwbaar. Denken jullie dat dit klopt, als de prijs goedkoop is en er geen plaatje bij staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er aan om welke site het gaat.

Antwoorden (4)

als de site echt betrouwbaar is, dan zal het wel kloppen, mischien hebben ze gewoon nog geen afbeelding
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het plaatje van die editie is 2 weken geleden uitgekomen. Ik denk dat ik hem toch ga bestellen en het daarna aan de winkel ga vragen. Ik kan mijn geld dan nog terug krijgen.
Kijk ook of het niet voor een ander spelcomputer is..
Spelletjes voor de ds zijn goedkoper dan bijv playstation 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met té goedkoop? Heel veel webshops verkopen spellen voor vele euro's goedkoper.

Natuurlijk heb je er gewoon nog recht op, maar kijk wel eerst voor ervaringen op tweakers bijvoorbeeld, daar wordt je veel wijzer van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het echt te gek wordt, heb je er geen recht op, bijvoord als het wordt aangeboden voor 1 cent. Als de prijs aannemelijk is, heb je recht op het bestelde goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het spel is 65 euro en bij alle andere winkels 85, en daar is hij uitverkocht.