Is er een manier om een legale Age of Empires 3 (asian dynasties en warchiefs) te spelen zonder CD?

Ik heb het spel gewoon gekocht in de winkel dus het is volkomen legaal. Maar ik ben lui, en heb geen zin om steeds naar de kast te lopen om de cd te pakken, te spelen en dan weer op te bergen. Dus gewoon een kwestie van gemakzucht :-)

11 jaar geleden
in: Games
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat die CD dan in je computer zitten. Of leg hem in een bakje bij je computer.
Of ergens anders bij de hand.

Het beste antwoord

Je zou er een iso van kunnen maken. Dit is een virtuele versie van de cd.
Programma's die dit doen kunnen die image dan lezen alsof het een cd is, en dit wordt ook afgebeeld alsof je een laatje erbij hebt, zonder dat deze fysiek aanwezig hoeft te zijn.

Zoektermen: iso creator
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou Steam kunnen instaleren en kijken of de code daar in werkt?

1. Steam downloaden en installeren.
2. Account aanmaken.
3. Onder het tabblad "Games" Prodcut activeren aanklikken. De game zal dan downloaden en installeren.

Het werk bij verschillende games, ik weet niet of het ook werkt bij AoE III. Maar het is het proberen waard.