hoe zal de sims 3 draaien op mijn Toshiba Satellite C660-1DG?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou het kunnen testen met dit programma:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Die kijkt of je computer geschikt is voor een spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, het kan :)

Antwoorden (3)

vloeiend zonder problemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk anders even op deze website, selecteer je game en die doet een kleine test op je laptop. zo kan je zien of je de juiste spec heb voor de game.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed de meeste laptops draaien tegenwoordig goed met de Sims 3 de Sims 3 vraagt niet zoveel systeemeisen