Hoe krijg ik call of duty advanced warfare weer aan de praat?

Ik heb eindelijkmijn nieuwe game: call of duty advanced warfare, maar het heeft slechte graffics en valt halverwege het spel uit of start niet op met de melding ‘fatal error’ wat kan ik er aan doen, ik heb een goeie pc naar mijn idee. Ik heb ook dat ik ctr+alt+del moet doen om mijn game af te sluiten hij reageerd namelijk niet op de Windows toets en alle pictogrammen en text worden veel groter, als ik afmeld is het in een keer allemaal weer normaal. En ik kan soms ook gewoon de game wel goed spelen maar dan met lelijke graffics en een beetje lag dit zijn zijn specificaties:

Intel core i7
Geforce gtx 650 2 gb
Windows 8.1
8 gb ddr3
Het is een medion pc..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Beste Prodejooguido.
Ik heb het zelfde probleem gehad.
Het komt omdat nvdia geforce kaarten niet ondersteund woorden door CodAdwf
Ik zelf heb het opgelost met een extra kaart te kopen en in mijn pc te zetten
Een Intel Intel HD Graphics 4600 Deed het voor mij.
Maar dan is de vraag is het het waard om het te kopen voor een spel?
Dat is aan jou.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thx ik ga binnenkort toch een nieuwe videokaart kopen dus.. :D