Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe hoog moet je npi score zijn (van je computer) om world of warcraft te spellen?

ik wil een nieuwe laptop kopen maar hoe hoog moet je npi score zijn voor je laptop ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
733
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat is npi?
Op de Blizzard site kun je systeemeisen zien, je kunt het met een slechtere pc al redelijk spelen hoor, gewoon alles op low.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Notebook Performance Index Niet echt een enorm nuttige manier van meten naar mijn mening maar je moet als marketeer iets bedenken om je spullen goed te laten klinken.
WoW heeft overigens niet zo'n enorm hoge systeemeisen maar ik zou wel eerst de eisen voor Myst of Pandara opzoeken. Iedere expansie worden de systeemeisen nl iets hoger en je komt niet onder die updates uit. Zoek bij voorkeur naar laptops die dedicated video geheugen hebben. Je moet ze met een vergrootglas zoeken maar dan heb je wel de meeste kans dat spellen soepel draaien. Laptops zijn nl niet gemaakt voor spellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Meer dan/rond de 80 denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding