Mijn Minecraft geluid doet het niet meer, iemand een oplossing?

ik heb het geluid van de pc op volle sterkte en het geluid van minecraft ook, maar toch hoor ik geen minecraft geluid. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
8.9K

Antwoorden (3)

Misschien even minecraft opnieuw installeren? Misschien zitten je boxen niet goed aangesloten op je pc? Staat je geluid gedempt? Alles even goed controleren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik ook zo vaak het ligt niet aan je speakers/koptelefoon... Je minecraft is glitchy

Als ik mijn computer opnieuw opstart doet het geluid het meestal bij mij weer

Heb je dat al geprobeerd?!?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had hetzelfde, al meerdere keren opnieuw opgestart, ik kon met andere apps en t Google gewoon alles horen. maar alleen Minecraft werkte niet,ook niet met een koptelefoon. ik bedacht uiteindelijk dat ik misschien via de volume mixer iets kon proberen, of dat t om een of andere reden daar wel op nul stond. Wat dan dus heel vaag is, t was uiteindelijk ook zo, maar ik heb meerdere keren met alleen Minecraft open mijn volume omhoog gezet en dat werkte dan weer niet, maar misschien een tip voor anderen met hetzelfde probleem! Ik hoop dat t werkt, veel succes en nog een fijne dag!