Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ambulance simulator werkt niet hoe kan dat?

Ik heb even een vraag mijn broertje heeft een spel gekregen voor op de computer. Ambulance simulator. Hij kan op de computer want het is ook een windows 7 spel. Installeren enz werkt prima. Maar als je je carriere wil beginnen wat dan moet laat hij niet meer verder. Vast loopt hij niet maar hij doet ook niks meer. Wat kan ik hier aan doen? iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk is de pc niet geschikt voor het spelen van games. Als een game op windows 7 kan draaien, hoeft hij niet altijd meteen te werken. De videokaart die in de pc zit kan de game niet afspelen. Hier heb je dan een betere video kaart voor nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat je hem waarschijnlijk hebt gedownload hebt en de computer er achter gekomen is.

graag gedaan, assassin00
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het spel op youtube opgezocht en aangezien ik veel meer van deze (slechte) simulatie-spellen uit dezelfde reeks op youtube heb gezien denk ik dat het aan het spel ligt. In de meeste reviews zaten de spellen vol met bugs en glitches en sommigen waren niet eens afgewerkt en werkten dus voor geen meter.

Ik denk dus dat je er niet echt iets aan kunt doen, het is misschien gewoon een spel fout.

Maar als er iets aan de hand is is het misschien de graphics. Die zien er nogal hoog uit. Misschien lager zetten en opnieuw proberen, als dat niet helpt ligt het helaas gewoon aan het spel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding