Kan ik ps3 software op mijn pc draaien

Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen maar dan wil ik verder niet te veel geld meer uitgeven aan een ps3. Dus is software met een vurtual machine mogelijk en dat ik gamen en controllers er los bij koop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Nee, dat is niet mogelijk. Veel games zijn natuurlijk wel multi-platform dus je zou gewoon de pc-versie kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk en de meeste accounts met online safe data zijn ook aan het platform gekoppeld en deze accounts kun je dus ook niet gebruiken op de pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat kan niet . wat je wel kan doen is bekijken wat voor documenten er in de cd in zit . dan kan je kopieeren en dan misschien in nog een cd doen als reserve cd maar dat is weer moeilijk dan moet je hem misschien ombouwen en veranderen maar kort je kan het niet bespelen op een pc .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ps3 games en xbox games kunnen inderdaad niet op pc gespeeld worden, maar je kan wel met een xbox controller op je pc gamen !!!LET OP!!! DE CONTROLLER MAG NIET DRAADLOOS ZIJN! anders is het verloren geld