Waar kan ik mijn GTA IV product code vinden?

Ik heb een paar maanden geleden bij Bart Smit GTA IV (4) gekocht, spijtig genoeg kan ik nergens mijn productcode vinden. Ik heb echt overal gekeken. Ik heb een landkaart er bij gekregen en een survival manual, maar niks te vinden in die boekjes. Wie weet de locatie van mijn productcode?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (1)

Bij mij staat die achterop het boekje "Liberty City - stadsgids"

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de versie Games for Windows Live - PC DVD

Toegevoegd na 2 minuten:
The complete edition

Toegevoegd na 4 uur:
De stadsgids is het boekje waarop de hoofdrolspeler staat met bril en daarachter een reuzenrad en een metrotrein. Er staat bij mij onder meer op: "overlevingsgids voor de stad" dus misschien is dat hetzelfde boekje dat bij jou "survival guide" heet.
Bij mij staat achterop "Social Club" en daarboven de productcodes. Een code voor GTA IV en één code voor GTA IV / Episodes from Liberty City