is two worlds 2 een soort van wow of is er een anderen game die hierop lijkt voor de ps3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Two Worlds 2 heeft niet zoveel eigenschappen als WoW heeft, het is een Action role-playing game en world of warcraft is niet alleen gebaseerd op actie.
Ook is het alleen een open-wereld spel, en heeft het meer rooms waar laadtijden inzitten als in WoW, de map is ook kleiner, en je kunt met vele malen minder spelers online als in WoW.
WoW is uiteraard een MMORPG.
Bij wow zul je ook veel minder lange laadtijden hebben omdat de rooms aangesloten zijn op de map en je dus minder vaak een laadtijd hoeft te wachten om ze te betreden.
Voor WoW moet je betalen, en betalen geeft eigenlijk altijd meer voordelen als gratis.

Two Worlds 2 valt meer te vergelijken met een game als Skyrim, minder groot, en kleiner als WoW.
Er valt volgens mij ook geen game te vinden die groter is als WoW en je gratis online kunt spelen met zoveel verschillende toepassingen, en dan ook nog te bedenken dat het steeds uitgebreider word.

Voor een grote game is simpelweg veel geld nodig, en je zult er dus altijd voor moeten betalen als je een gamer bent die meer kwaliteit wilt, wil je kleiner blijven, en op een vlak zoals TW2 spelen, dan zul je niet zoveel geld als wow kwijt zijn, maar er uiteraard wel genoeg plezier aan kunnen beleven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op een PS3 of andere gameconsole zul je ook geen grote open-wereld spellen kunnen vinden.
Alleen op de PC worden grote spellen als WoW uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
ga dan Skyrim spelen op je console.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niemand heeft hierboven gezegd dat skyrim mooier is... WoW is veel uitgebreider, het valt op geen enkele manier met skyrim te vergelijken, persoonlijk vind ik WoW een veel beter spel,