Kan je een pokémon verwijderen?

Ik heb Pokémon HeartGold op mijn DS, je mag 6 pokémons hebben, ik wil er eentje weg omdat ik heel graag een andere wil, dus, kan je een pokémon verwijderen op Pokémon HeartGold?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Je kan je pokemon in je computer plaatsen. Hiervoor moet je naar een pokecenter (waar je je pokemons levend laat maken) en links van de balie staat een computer, daar praat je tegen en die vraagt wat je wil doen, dan druk je op de bovenste (waars. Is dat someone's computer) en daar kan je een pokemon neerzetten, en dan heb je weer een plaatsje voor een nieuwe pokemon. Mocht je hem nog een keer terug willen kan je hem daar vandaan halen. Je kan daar zoveel mogelijk pokemons plaatsen als je wilt. Of het limiet is in ieder geval meer dan 500.

Succes ermee! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!