Waar kan je goedkoop De Sims 2 kopen?

Ik heb tot nu toe 12 euro, en dat is bij Intertoys, kan je het ergens nog goedkoper kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K
Ritsuka
11 jaar geleden
12 euro is al niks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom De Sims 2 en niet De Sims 3?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wilde net zeggen: Dat je het voor 12 euro kunt krijgen is al uitzonderlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het ook weinig maar ik dacht dat je het ergens misschien goedkoper kon krijgen, en op het tweede antwoord: Ik vind De Sims 2 mooier ontworpen dan de Sims 3 en De sims 2 is betaalbaar voor mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor welke console?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de PC.

Antwoorden (1)

www.gameshop-twente.nl 9 euro met garantie