Hoe heet dit oude pc spel ook alweer?

Ik heb toen ik 8/10 was een spel gespeeld dat op een cd stond. Het ging over een klusjes man dat met een boot vaarde naar eilanden, hij moest spullen ophalen om andere mensen te helpen en ook om je eigen huis mooi mee te maken. Het was heel cartoon achtig gemaakt. Ik weet gewoon niet meer hoe het heet.
Ik speelde het denk ik vanaf 2008/2009. Het ging om een soort klusjes man die een huis moest repareren en decoreren. Hij had een boot en een auto met een laadbak waar allerlei spullen in kon. Op het eiland kon je overal spullen verzamelen. Vaak kwam ik niet ver door bepaalde puzzels. (Was denk ik te jong)
Bedankt voor het antwoord! Het was idd Miel monteur. :))

een jaar geleden
in: Games
2.6K
Ritsuka
een jaar geleden
In welk jaartal was dit? Wij weten niet wanneer jij 8/10 jaar oud was.
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Miel monteur misschien?

Geef als eerste antwoord