Als ik filmpjes wil maken over games kan ik dan problemen krijgen over auteursrechten van de maker?

zie vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

normaal als je de bronnen vermeldt (de auteurs hun rechten erkent dus) zal je er geen problemen mee krijgen denk ik. Zo heb ik het toch altijd gedaan als ik filmpjes op youtube uploade. Als het enkel voor privé gebruik is moet je je al helemaal geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe het dan zo:
-Fifa 12 (EA sports)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat vind je op de officiele website onderaan van het spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad. Dus gewoon de naam van het spel en de ontwikkelaars vernoemen.

Andere antwoorden (1)

ik denk van niet maar je mag niet alles laten zien een klein stukje kan wel