Hoe word je GM (Game master) van een spel?

Hoe word je een Game master? Moet je dan ook zeg maar verhuizen naar hun bedrijf of kan dat gewoon via thuis? Ik ken 4 talen, is dat in mijn voordeel? Ik ben nog maar 16 dus ik kan sowieso geen GM worden, maar later wil ik wel GM worden.

Toegevoegd na 10 minuten:
Oh oke, maar bijvoorbeeld niet zo een beroemd bedrijf als blizzard maar bijvoorbeeld een nederlands spel (metin 2) moet je dan ook naar hun bedrijf? En is het echt heel moeilijk om zo'n baantje te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://board.metin2.nl/board1-belangrijke-info/board4-het-metin2-nl-team/13-metin2-nl-op-zoek-naar-gamemasters-gesloten/ De directe vraag ernaar is gesloten, je kan wel een sollicitatie brief insturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoveel dank MrTomaat! Helaas ben ik nog te jong, dat word dan afwachten! Haha, of misschien solliciteren als Moderator en dan promoteren naar Game Master.

Antwoorden (1)

Je zit dan vaak ( bij de grote games) in het bedrijf zelf. Bijvoorbeeldvoor een bedrijf als Blizzard europe (World Of Warcraft) zit je in Parijs en Cork ( Ierland) Tenzij ze bijv een kantoor openen in een ander land voor evt je werk in die taal. maar momenteel zou je voor WoW naar Parijs of Ierland moeten verhuizen.

En hoe je het wordt... eigenlijk heel veel geluk hebben en uitgeloot worden. Maar je talenkennis zou een pre kunnen zijn... en 16 is indd nog te jong.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje wel! Maar bijvoorbeeld niet zo een beroemd bedrijf als blizzard maar bijvoorbeeld een nederlands spel (metin 2) moet je dan ook naar hun bedrijf? En is het echt heel moeilijk om zo’n baantje te krijgen? En +1 als ik je het kon geven!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk niet dat Metin 2 een bedrijf heeft. Ten eerste is het een gratis Mmo. dus zouden ze torenhoge kosten hebben. Dus kan je dat vanuit huis administraten.. Of het moeilijk is... Het is de droom van elke gamer. Dus ja dat denk ik wel. Dus in ieder geval heel veel geluk hebben. En maak je niet druk om plusjes. Ik hou ook van minnetjes. Gaat me erom dat mensen geholpen worden, niet dat ik puntjes scoor of verlies :) mensen kunnen namelijk om allerlei redenen een min . Ook al is het antw het enige juiste. Do I care? Not really ;) Hoop dat het antw goed is voor jou.