Wat is een santa hat waard bij team fortress 2?

Ik heb bijvoorbeeld een bod van 3 strange weapons and 1 key voor die gesloten boxen.

Is dat een goed offer?

En zo niet, wat dan wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De prijs voor die "Santa hat" is 7-8 keys.
Hij is niet meer te Craften en dus alleen via ruilen te verkrijgen.
Bij 2010 Kerstmis en Steam Holiday Sale 2011 was hij alleen verkreeg-en-craftbaar.
Hij is dus een beetje zeldzaam.
7-8 Keys is hij waardt zei men mij op de server. Dus...
Ik weet niet of dit klopt want mensen kunnen liegen zoals je weet. Maar 2 van de 2 die antwoorden zeiden dit, dus...

Toegevoegd na 53 minuten:
http://steamcommunity.com/groups/AceFortress2
Goede Community waar velen mensen spelen en helpen, zijn ook trade servers bij.