Kun je met FIFA 12 Champions League spelen?

Ik wil graag de UEFA Champions League spelen met FIFA 12. Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee. Pro Evolution Soccer 12 heeft deze licentie wel, inclusief dat prachtige deuntje!

Je kan wel zelf een toernooi maken bij nieuw toernooi!
Kan je zelf de clubs kiezen, dan zou je op zich de 32 beste clubs van europa er in kunnen doen, maar PES heeft echt de licentie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een spel voor xbox360, ps3 en pc. Het is erg bekend Pro Evolution Soccer. Het is de grootste concurrent van FIFA, het heeft minder licenties dan FIFA, dus lang niet alle competities met echte namen, maar toevallig wel de volledige licentie voor de champions league.
Ik neem aan dat je je dan hoort te kwalificeren zoals in real-life

van zelf sprekend dus je kan het ook altijd nog uitzoeken via youtube of google daar word ook veel informatie hierover vrijgegeven