Hoe heet die app waarmee je foto's moet maken om je heen en je dat later kan terugkijken?

Er is zo'n app waarbij je foto's om je heen moet maken en dan ook van de lucht en de grond en alles om je heen. Dit kan je bijvoorbeeld ook binnen doen, overal dus. Je moet dan allemaal foto's precies helemaal goed om je heen maken zodat je later alles weer kan zien en het net lijkt of je er bent. Maar hoe heet deze app? Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, zie ook het nut niet van het screenshot :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh , sorry screenshot ging perongeluk.

Antwoorden (1)

Dit heet een panorama app
Zoek panorama in de appstore