Help welke flight simulator heb ik ?

Help ik heb deze versie gedownload op de website
http://www.microsoft.com/games/flight/

In dit spelletje moet je spelen met de muis super leuk maar ik heb nu in de winkel Flight Simulator X gekocht is dat nu dezelfde en met muis besturing ik snap er niks meer van. Flight simulator komt uit 2006 staat er. Terwijl er bij Microsoft flight 2012 staat help me die ik nu heb flight simulator x is toch ook leuk met muis?

Toegevoegd na 7 minuten:
Vervolgens in het vrije spel van microsoft flight moet ik een productcode invoeren waar kan ik die dan vinden als ik die versie nergens kan downloaden ben echt in de war

Toegevoegd na 22 minuten:
niemand die antwoord dan kan ik u als beste antwoord geven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

FS X ( 10) bestaat al enkele jaren. Voorheen kwam FS uit met FS 95 en 97 als ik het goed herinner. Toen bleef het stil. En jaren later kwamen ze gelukkig weer uit met FS X. dat was een groot succes en werd erg goed verkocht.

Sinds vorig jaar is er MS Flight ( een zogenaamde opvolger) maar dat is verre van een opvolger. Het ziet er heel mooi uit en je kan het idd met een muis doen, maar is een totaal ander soort simulator. de X versie die jij hebt gekocht is veel leuker en heb je het echte gevoel van vliegen. ( theorie van het vliegen klopt als een bus)

de productcode is je license code ( die krijg je als je hem echt koopt) dus wat je gedownload had ( Flight) was een trial versie. Een trucje om klanten lekker te maken.

Wil je echt leuk spelen, koop dan een stuurknuppel of een FS joystick voor FS X.
have fun
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey heb nu wel de gewone Microsoft flight simulator X heb hem net voor 25 euro in de winkel gekocht maar als ik op bol.com ga heb je een gold versie http://www.bol.com/nl/p/flight-simulator-x-gold-edition/1004004006281264/ Ik zou zo graag die willen, ze zeden dat er geen gemaakt meer zullen worden ik vraag me af of ik hem nog in het najaar kan kopen weet je dat toevallig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de versie die jij hebt X is echt groot en geweldig. Ik denk dat je er niet zoveel meer opties bij krijgt met Gold. probeer deze maar en je zult zien dat er heel erg veel te doen is. Bijv: real time en weather: dus als jij nu Las Vegas in stelt en het regent nu in Vegas met 30 knopen wind uit het Westen. Dan zal jouw spel het exact hetzelfde doen... ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Belachelijk, krijg je na een half uurtje geen antwoord en ga je dan REAGEEEEER!!!!!!! typen. Alsof het een verplichting is of zoiets. Wat een schaamteloze vertoning.
Microsoft Flight is trouwens echte rommel. Alleen geschikt voor kleine kinderen en makkelijker dan nijntje spelletjes. FSX is daarin tegen wel een erg goede simulator.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
precies. Daarom heb ik het ook gemeld en gaat deze person op mijn persoonlijke negeer. ( rijmt op reageer ;)) Zit hier voor mn plezier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry nog dat ik dat dee ik krijg nu wel weer punten nu ik als beste antwoord heb, maar die melding van Reageer! is terecht excuses ik ben beetje in de war