neen, legaal in ieder geval niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen als je 'm laat ombouwen,als je dat laat doen, vervalt wel je
Garantie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast passen ps3 games niet op een cd/dvd en moet je dus lege blu rays kopen en een blu ray brander wat ook niet het goedkoopst is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is wel mogelijk, maar dan heb je inderdaad wel goeie kwaliteit BluRay discs nodig. En de Verbatim dvd+r DL zijn al aardig duur dus kun je nagaan. Dan heb ik het nog niet eens over de Blu Ray brander zelf, dus je bent beter af als je je spellen voor de ps3 koopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
software matig is vrijvuilig om hem om te bouwen