Een tijdje geleden was mn computer erg traag met Minecraft en bfh, ik heb toen virusscanners aangezet, toen was het weg, maar nu is het terug! Help?

Mijn computer is erg traag de laatste tijd als ik een game speel, maar als het goed is zou je er toch veel op kunnen spelen! Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (4)

eerst virusscanner updaten en dan laten draaien. Daarna nog even met cCleaner door je computer (gratis):

http://www.piriform.com/ccleaner
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
verwijder alle bestanden die niet zo heel beroemt zijn.
mischien heeft de admin van dat programma een virus erop gezet en daarom gebruikt niemand ze,

dus verwijder alle niet zo beroemde bestanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan eerst even kijken op can you run it?(link beneden).
alle ''troep'' die je niet gebruikt van je pc gooien.

Als mijn laptop trager wordt doe ik altijd het volgende.

schijfdefragmentatie.
alle zooi eraf gooien
cc cleaner laten scannen
scannen op malware.
virusscan laten scannen.
drivers updaten!!!.
zoeken naar windows update.
en vergeet niet om de zoveel tijd je pc aan de binnenkant te ontstoffen(een stoffige computer is geen blije computer)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan ook door de games komen want door games worden de (Computers - Laptops) wel eens sloom.