Is mijn GTA IV spel wel echt?

Ik heb hem voor maar 10 euro bij de Bartsmit kunnen kopen. Is hij wel legaal of echt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als je het bij de Bart Smit hebt gekocht, is het spel echt. Daar mogen ze geen illegale spellen verkopen, dan krijgen ze dikke boetes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt gewoon een leuke aanbieding te pakken. Op bol.com is het spel ook maar 15 euro: http://www.bol.com/nl/p/grand-theft-auto-iv/1004004006392449/

Als een spel een paar haar oud is, word het nu eenmaal goedkoper. Veel plezier met je nieuwe spel.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb net een toevoeging geplaatst, op een andere site is het ook maar 15 euro.
Ritsuka
11 jaar geleden
Het spel is van 2008, 5 jaar oud dus. Waarom zou het dan nog duur moeten zijn?