Is er een veilige manier om Minecraft te kopen want de website is niet Https???

Ik wil graag het spel Minecraft kopen maar de echte website is dus niet Https beveiligd. Kan iemand mij helpen???
(Ik wil GEEN cracked versie want die heb ik al, ik wil de echte)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

De echte site is betrouwbaar, geloof me. Het gebrek aan https kan betekenen dat ze waten op hun certificaat. Maar, waar heb je voor https gekenen? Op de homepagina? Want daar zullen ze het niet hebben. Https betekend dat de gegevens veilig worden verzonden. Dit zal dus alleen op de pagina zijn waar je betaald, waarschijnlijk moet je ergens je betaalmiddel en bank kiezen en word je dan doorgestuurd naar een beveiligde pagina van je bank, waar je kan betalen. Die is dan wel https
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké

Andere antwoorden (3)

Je kunt inderdaad gewoon Minecraft kopen op hun website hoor, het ziet er misschien wat minder echt of professioneel uit maar dit betekend natuurlijk lang niet dat het niet echt is.

Verder is dat ook de enige legale manier om een code of een account te krijgen voor Minecraft, dus een andere mogelijkheid zit er niet op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De echte site is goed beveiligt,
als je het koopt kan je met vrienden spelen,
maar je kan ook gewoon bij gebruikersnaam iets invullen en dan kan je ook spelen maar niet met vrienden maar alleen alleen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt als een omweg, maar als je het spel liever zelf niet wil kopen geef je een vriend of je ouders gewoon 20 euro en betalen zij het spel online.