Hoe speel je online bij Mount and Blade: Warband?

Ik heb het spel Mount and Blade: Warband, en altijd als ik multiplayer wil spelen en ik een server join word ik meteen gekickt? Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Is het een legale versie van het spel, als het een illegale versie is kan je niet online spelen. Heb je het spel al geupdate via de officiële website? Het spel er af gehaald en daarna opnieuw geïnstalleerd? De key-code opnieuw ingevuld? Een geldige spelers account gemaakt? Via administrator het spel uitgevoerd? Misschien heb je te traag internet en daarom is je ''ping'' te hoog.

Via administrator uitvoeren: klik met je rechtermuisknop op het ''mount and blade icoontje'' op je bureaublad, klik op eigenschappen, klik op het balkje comptabiliteit, onderaan staat er '' dit programma als administrator uitvoeren'' Vink het aan.

Dit zou het probleem moeten oplossen.