is er een online real-life spel waar je ook met anderen kunt praten?

het liefst gratis en dat je niets hoeft te downloaden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Second Life.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
second life en habbo heb ik al gespeeld was er snel klaar mee

Antwoorden (1)

Maar dit zijn 2 spellen

habbo - spel waar je eigen kamers hebt in een hotel die je zelf kan inrichten. Er komen dan (echte) mensen naar jouw kamer en dan kun je met ze praten

+punt - heel veel gebruikers
-punt - voor heel veel meubels moet je betalen.

Je hebt ook second live dat spel ken ik niet zo goed maar ik ken wel mensen die dat heel leuk vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja

plus/minpunten second live

+punt ziet er echt uit
-punt met download