Ik heb een nieuwe laptop gehaald vandaag. alleen 1 probleem hij runt 1 game niet... iemand een idee ?

Ik heb vandaag een nieuwe laptop gehaald. ( omgewisseld met een oude die het ook al niet deed )

Ik ben er al mee bij mijn oom geweest , en hij weet veel van software en hardware af...
maar hij snapte hier ook als niks van omdat de game dit nodig heeft : Geforce 5700/ Radeon9600 or
similar ranked graphic card.

Ik zelf heb een Intel HD graphics 3000

Heb zelf ook het virtueel geheugen op zijn hoogst gezet.
Maar dit werkte ook niet..

Java etc is allemaal gedownload.. maar steeds als ik een rondje in ga op project blackout werkt hij niet...

Op mijn oude laptop een medion akoya werkte dit immers wel terwijl deze laptop verouderde software had en verouderde videokaart en hardeschijf / werkgeheugen had....

Iemand een idee ?

Bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Die grafische kaart trekt het niet. In volgend tabel zie je ook dat een Intel HD 3000 niet te vergelijken is met een Geforce 5700 of Radeon 9600:

http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-graphics-card-radeon-hd-6870-geforce-gtx-570,2834-7.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Inderdaad Freek, de Intel HD Graphics is geschikt voor video kijken op hoge kwaliteit, maar is als 3D-renderkaart gewoon ongeschikt.