hoe kan je de tekkit launcher cracked maken?

tekkit is een speciaal soort minecraft launcher maar hoe kan ik die cracked maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je moet aan de appdata map van tekkit komen (.technick ofzo) en dan moet je de inhoud van de map tekkit kopieren naar je .minecraft map (ook in appdata)
Dan moet je alles wat in modpack.jar staat kopieren naar minecraft.jar en kan je tekkit cracked spelen.

Toevallig heb ik dit laatst ook gedaan voor vrienden, zodat zij dit ook kunnen spelen. hiervoor heb ik een bestand gemaakt die je in je .minecraft map kan zetten.

https://dl.dropbox.com/u/14586290/.minecraft.rar
Jaspro101