Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik het basis gedeelte van World of Warcraft in de winkel kopen of downloaden?

Ik weet niet wat ik moet doen om het spel te beginnen spelen, moet ik een gedeelte downloaden, of is er een soort basisdisk voor World of Warcraft waar ik na kan gaan uitbreiden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop eerst de basisdisk in de winkel. In ongeveer elke speelgoedwinkel en mediawinkel als Dixons en Mediamarkt word het spel wel verkocht.

Je kunt ook de Battlechest kopen, dat is het basisspel + eerste uitbreiding: http://www.bol.com/nl/p/games/world-of-warcraft-battlechest/1004004005510610/index.html
Hij is hier op bol.com te koop, maar ik heb deze ook in de winkels zien liggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Basisspel: World of Warcraft
Uitbreiding 1: The Burning Crusade
Uitbreiding 2: Wrath of the Lich King
Uitbreiding 3: Cataclysm
Uitbreiding 4: Mists of Pandaria (nog in ontwikkeling, maar als het goed is ergens dit jaar in de winkel)

Als je het spel koop krijg je er 1 maand gratis speeltijd bij. Daarna moet je per maand betalen, 10-12 euro per maand. Je kunt betalen via internetbankieren op de site, of een prepaid gamekaart kopen in de winkel.
(Lees meer...)
Kimath
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

basis en uitbreiding kopen en daarna abonnement nemen online...en updaten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat is heel simpel. Het is een keuze die je maakt, wil je perse een dvd/cd dan koop je die. Maar als je het makkelijk wilt:

Ga je naar de Blizzard store, betaald met Ideal voor wow basis, je kan het meteen downloaden en installeren, en dan spelen :-)

Je hoeft de deur niet eens meer uit. Als je hem via de Blizzard Store koopt, krijg je ook meteen de eerste uitbreiding erbij (The Burning Crusade) kost je 15 euro totaal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Alle andere uitbreidingen kun je ook gewoon via de Blizzard Store kopen en downloaden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben zelf geen fan van kopen bij bol.com, je moet bezorgkosten betalen, en er zit levertijd op.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
NEE. dat hoeft niet. Je kunt prima gamen met de download.
Ik raad je het zeer af. Gewoon downloaden via https://eu.battle.net/account/download/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding