GTA IV werkt niet, wat nu?

Ik heb al denk ik 1.5 jaar geen GTA IV gedaan, en nu wil ik het weer gaan spelen. Maar eerst was er een soort tussen programmaatje om gta op te starten maar die kan ik niet vinden dus ben ik naar socialhub.org gegaan en daar kan ik het niet downloaden.

Het spel staat nog gewoon op mijn pc, alleen kan ik dat programma nergens vinden.

Help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je kan proberen de map te zoeken en vanuit daar het programma op te starten?
Ga naar computer > Program Files (misschien heet de map Program Files (x86)), als je een 64-bit besturingssysteem hebt) > Dan naar de map 'Rockstar Games' of iets wat daar op lijkt, het zou kunnen dat je dan nog in een andere map moet (die heet waarschijnlijk GTA IV), daar zou een 'toepassing' (het soort bestand) moeten staan waarmee je het kan opstarten