hoe kan ik een filmpje opnemen in ship simulator extremes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Via een ander programma FRAPS kan dat, die start je op voordat je ship simulator opstart.
Let wel op, die film bestanden kunnen groot worden.
Overigens kun je met Fraps ook screenshots maken, en kan het je FPS (frames per seconde) laten zien.
Ik zet bij de bronnen de download pagina van fraps en een link naar de handleiding.

Fraps is overigens, in mijn ervaring, het meest gebruikte en populairste programma hiervoor.

De site is in het engels, maar google chrome kan dat voor je vertalen als je dat wenst.