ik ben de naam van een spel kwijt dat ik vroeger speelde het was een geel poppetje dat door een veld moest gaan en je kan ook je eigen levels maken?

ik zoek dus de naam hiervan ik dacht dat het egbert ofzo heten dat herinner ik me nog het is volgens mij best wel onbekend ik had het een keer gekregen voor mijn verjaardag was er toen helemaal verslaafd aan :P volgens mij zat er ook het wordt egg in de naam maar ook niet zeker hoop dat iemand het weet ik vraag het me echt af. alvast bedankt voor de hulp en groetjes :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.2K

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, je zoekt waarschijnlijk PACKMAN. Dat is een oud spelletje waar veel mensen verslaaft aan raken. Ik zelf was er ook verslaaft aan dat spelletje. Ik hoop dat dit de goede was, sydney.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Packman kon je geen eigen levels maken?
Was het Qbert ? Was er zelf ook verslaafd aan