kan je in minecraft bij de survivalmode een achtbaan tegenkomen? (een die al gemaakt is)

ik heb op youtube filmpjes gezien van mensen die een achtbaan gemaakt hebben. het is een rit van wel 5 minuten lang en echt fenomenaal. wat mij ook opviel is dat al de mensen die het gemaakt hebben in de survivalmode zaten omdat er hartjes en voedsel boven de blokken zaten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

jah dat kan in de deuguns ofzo iets dat zijn mijnen onder de grond

Toegevoegd na 1 minuut:
die vind je als onder de grond gaat maar de kans is klein dat je er een vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achtbanen kun je helemaal niet vinden. Wat jij bedoelt zijn gewoon mijnen.
Je kan ze vinden door te gaan mijnen, vroeg of laat zal je er een tegenkomen. Vaak zijn deze heel kort van maar een paar rails, sommigen echt heel lang. Je kunt ze vinden door in caves te zoeken. Maar meestal wordt een rollercoaster in een filmpje door iemand anders gemaakt, laat je niet beetnemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die kan je niet tegen komen, behalve op een server, als je iemands anders bouwwerk tegenkomt.
In dungeons zitten wel tracks, maar daar zijn superveel onderbrekingen in en zijn niet bedoelt als achtbaan.
Jaspro101
12 jaar geleden
Je kan dit niet zomaar tegenkomen. Als je graag zo'n grote achtbaan wil hebben kun je ook maps van anderen downloaden via youtube.