Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

BF3 ammo pack boosten, na ribbon geen punten meer? betere manier? Bypass?

Ik heb weinig tijd om omhoog te levelen, en mijn vriend heeft het zelfde probleem.

Wij zijn met zijn 2en op de PS3, en hebben een manier, maar die is heel erg sloom (Support zorgt voor granaten voor zichzelf, pleegt zelfmoord, en dan revived de ander. bij een ribbon wisselen we om)

Wij hebben het geprobeerd met ammo packs, maar na een ribbon krijgen we er geen punten voor....? weten jullie een manier om snel te boosten met 2 mensen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
498

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De makers willen natuurlijk niet dat jij zo snel level up gaat. Het spel is er al een tijdje, en de meeste boostmanieren zijn eruit gehaald. Sinds de update van vorige week ofzo zijn er in de ps store packs te kopen waarmee je in een keer alles unlockt voor elke class. Als je dit niet wil kun je een andere manier proberen, je hebt dan wel 4 mensen nodig en ik weet niet zeker of het nog werkt, maar 2 gaan in het ene team, 2 in het andere team, en ze zijn allemaal assault met defibrilators. Je gaat tegenover elkaar staan, en 1 iemand schiet een andere neer, die gerevived wordt door zijn teammate, vervolgens schiet hij weer een ander neer, en zo verder. Ik hoop dat je er wat aan hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga metro 64 man doen en dan conquest small dan schiet je erg op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding