Kent iemand een goede&gratis trein simulator met Belgische/Nederlandse treinen, zonder virus en zo?

Dus gewoon op het internet te downloaden zijn, en geen virus erop en zo, heel graag met Belgische treinen, Nederlandse treinen zijn ook heel goed!
Ik ben diegene die een goede site/spel kent, heel maar dan ook heel dankbaar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan alleen met langzaam internet anders komen de treinen op tijd en dat is niet realistisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet alleen microsoft train simulator,en volgens mij zitten daar ook nederlandse en belgische spoorwegen en treinen in,helaas kost het wel geld maar dan heb je ook meteen wat,want microsoft simulators staan voor kwaliteit kijk maar naar flight simulator
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Torrents? Probeer is train simulator.
Misschien is er een dutch/belgium train extention pack
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook zo iets van Sid Meiers geloof ik..

Antwoorden (2)

Uhm... ik weet niet maar toen ik een vraag hierop zetten met gratis download zonder virus werd hij gemodereerd. Maar ik weet geen gratis simulator, wel een voor geld: Microsoft Train Simulator...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rail Simulator van EA Games (makers van Sims, SimCity, FIFA) is een goede game. Heeft volgens mij echter geen NL of BE treinen:
http://www.gametron.nl/Games/Rail_Simulator/239