Mijn zoontje heeft twintig euro betaald voor Minecraft,alleen krijgen we steeds een foutmelding van Java,wie kan ons helpen??

Ik heb al de nieuwste Java versie gedownload,ben al uren bezig geweest maar krijg het niet voorelkaar,alvast bedankt voor de moeite!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor foutmelding?

Antwoorden (4)

Even java helemaal van de computer gooien en je cookies leeg maken. daarna java opnieuw installeren. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je misschien een link want hier werkt de zooi ook niet altijd helemaal naar behoren. +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://java.com/nl/ gebruik ik als ik hem opnieuw installeer. Je krijgt dan direct een gratis update :)
mischien moet je bij je virus protection kijken of nog ene keer proberen 'run' te drukken bij java en bij die virus kun je het mischienweer snel een quick update doen en dan lukt het mischien of gooi even die java weg gewoon op 'delete' en dan weer opnieuw instaleren en op run te drukken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan aan de videokaart liggen dat had ik je kan er een bestellen op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mycom.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is typen met wat leestekens of interpunctie geen overbodige luxe.
Proberen jullie minecraft op een oude pc of laptop te spelen? Minecraft vraagt best wel wat. Mijn pc van 2007 trekt het net. Het kan hieraan liggen. Mocht dit niet werken, en wil u zoontje graag een minecraft doen, probeer dan minecraft classic. (ook met multiplayer)