Als ik mijn PSVITA uit amerika bestel (Amazon) maar dat uit en zijn er dan verschillen, kan ik dan nog wel nl games spelen etc ?

Heb het dus niet over invoer rechten

Toegevoegd na 8 minuten:
En als ik nou uit engeland bestel?, dat is ook europa, of is dat ook een probleem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat kan zonder problemen de PS Vita is regio vrij:

http://uk.psp.ign.com/articles/119/1195088p1.html

Dus je kan elke game op elke vita spelen.

This means that you can play a game from any territory on the handheld, and it will work just fine without having to modify or otherwise alter your Vita.

Je zal wel een andere laadadapter moeten scoren of een omvormer ervoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx man, dat schilt 90 euro en denk dat ik voor dat geld wel een andere laadapter kan regelen,
In iedergeval erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dit kan niet zomaar, op sommige spellen zit namelijk een ristrictie per land. Dat betekend dat er in sommige landen een spel niet verkocht mag worden of je dient er een bepaalde leeftijd voor bereikt te hebben. Ook worden games in bijvoorbeeld amerika of canada eerder gereleased dan in Nederland. Het is dus mogelijk dat je hiervan problemen ondervindt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook is de garantie meestal niet zo geweldig, dan moet je namelijk het toestel terug sturen wat jou je winst al kan kosten + je moet er vaak een aantal weken op wachten.