Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet een leuke online paarden game waar je paard kunt rijden en verzorgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

*Kucht* uit welk gebied kom jij? (Kent een Amal die van paarden houdt en is toevallig ook haar beste vriendin) ik weet wel iets, maar daar kan je niet op het paard rijden.. Howrse, je kan wel paarden fokken en verzorgen, stallen bij een manege, trainen en handelen met andere mensen.

www.howrse.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe heet jij in het echt ???
Www.myhorsez.com
Een gratis online spel met paarden gemaakt door een meisje van 14
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een handige site waar veel paardenspellen op staan, waar ook de kenmerken van de spellen op staan: http://electronica.infonu.nl/spellen-en-consoles/78650-paardenspellen-online-en-automatisch.html
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel allemaal ik zal ze zeker nodig hebben !!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :D Hopelijk is je vraag nu beantwoord. Veel plezier met spelen!
Dat kan je heel makkelijk zelf vinden. bijvoorbeeld op www.spele.nl of www.spelletjes.nl of www.speeleiland.nl en nog veel meer. Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken !?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Red Dead Redemption
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
horse stable
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Star stable is erg leuk!! is een online game super leukkk :)))) (kan je eigen paarden kopen en je bevind je in een open wereld dus als je een paar missies gedaan hebt kan je lekker rond crossen op je paard springen ect. als je de hele wereld wilt moet je wel star rider kopen maar dat moet je natuurlijk zelf weten ik zelf heb life time gekocht :) )
&
Alicia online, dat is ook een online spel wel koreaans maar veel is ook naar het engels vertaalt echt super leukk (hier doe je racen en kan je fokken en veulens groot brengen)

veel plezierrr :DD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding