Hoi, mijn game op steam start niet op, wat nu?

gister heb ik een vraag gesteld of een game downloaden via steam betrouwbaar was, na al jullie altwoorden bleek dit zo te zijn en vol goede moed begon ik vanochtend te downloaden, alles verliep vlekkeloos, alleen nu, ik heb het spel gedownload en als ik het wil spelen staat er een schermpje met 'orcs must die! word opgestart' dat valt na 1 sec weer weg en vervolgens gebeurt er niks.... wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
8.7K

Het beste antwoord

Hier wordt er een mogelijke oplossing gegeven:

http://starglider.blogspot.com/2011/10/orcs-must-die-wont-launch-solved.html

- Find the game on Steam (if you have a large list like me, might be easier to switch to Recently Played games first)
- Right-click on the game title
- Choose the Local Files tab
- Verify Integrity of Game Cache

Je moet de game dus opzoeken in je Steamlijst en daarna de integriteit verifieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartelijk bedankt, het spel loopt als een tierelier!

Andere antwoorden (1)

Vergeet ook niet de drivers van je video card te updaten.

Tevens moet je eens checken of je de game wel kunt runnen met je pc, ook niet onbelangrijk
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx