Wat voor videokaart is nodig voor minecraft?

Ik heb een nieuwe laptop in gedachten met een FX5200 videokaart 128MB

Is dat goed genoeg om minecraft goed te laten lopen?

Toegevoegd na 8 minuten:
En Intell GMA
Kunnen jullie daar wat mee? :s
En is een videokaart belangrijker dan een procccesor?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil minecraft spelen en mijn budget is €125,-
Nu moet je niet gaan zeggen dat dat veel te weinig is voor een goede laptop/pc en dat ik door moet blijven sparen..

Toegevoegd na 1 uur:
+Intell Core2 T3200 (2x2.0Ghz)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een nieuwe laptop in gedachten hebt kan het gewoonweg niet. Er bestaan geen laptops/desktops voor die prijs.

Het beste antwoord

Hoe je bij een FX5200 128MB komt snap ik niet helemaal, die zitten helemaal niet (meer) in laptops.

Intel GMA is een GPU die ingebouwd zit in de processor, ook niet echt interessant om mee te gamen. En ja een videokaart is belangrijker dan een CPU als het over gaming gaat.

Als je gewoon zegt wat je wil spelen en wat je eisen zijn en wat je budget is komen we verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Moet kunnen maar gaat niet waarschijnlijk niet lekker lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast dat het waarschijnlijk een troll-vraag is, beantwoord je hem nog fout ook, de 8400 is stukken beter dan de FX5200.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en wat heeft hij? FX5200
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en die gaat het dus niet doen want je hebt minstens een 8400 nodig zoals in jouw link staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast kan je tegenwoordig geeneens meer een fx5200 in een laptop kopen (als het ooit al wel kon).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kerel ga dat niet tegen mij vertellen ik probeer hem gewoon te helpen met de informatie die hij mij geeft.
geef hem antwoord in plaats dat je op mij reageert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou ik je dat niet duidelijk mogen maken, je geeft nu gewoon een onjuist antwoord en daarmee help je de vrager natuurlijk nooit. Antwoord heb ik al een tijdje geleden gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrTom, waarom zou ik een trollvraag stellen?
Ik heb maar een budget van 125€ dus zoek ik tweedehands, en daar zit zit kaart in, snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees je vraag maar eens terug: Ik heb een NIEUWE laptop in gedachten met een FX5200 videokaart 128MB Later begreep ik wel dat je serieus was, en dat nieuw niet het juiste woord was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had natuurlijk tweedehands moeten wezen..
:$