Waarom? Het spel werd voor het eerst uitgebracht in 2003 voor Windows 95/98. In 2007 is het bijgewerkt en compatibel gemaakt voor XP en Vista. Windows 7, 8 en 10 vereisen doorgaans dat de game in de venstermodus wordt gespeeld.

Afbeeldingen
Door Spelen > Instellen van Steam te selecteren, wil je misschien de standaardresolutie verhogen of verlagen en moet je mogelijk het "Grafische filter" verhogen als je doorgaans een hoge resolutie gebruikt. Het kan nodig zijn om de "Venstermodus" te selecteren om deze instellingen te testen of het spel te spelen.

Audio
Dit spel maakt gebruik van MIDI-muziek. Sommige nieuwe computers hebben geen ingebouwde MIDI-synthesizers. Mogelijk moet u stuurprogramma's voor uw pc downloaden. Of selecteer in Setup onder de MIDI Music-sectie "Disable music" als je problemen hebt met het starten van het spel.

Muis compatibiliteit
Als je merkt dat je de muis niet kunt bewegen in het spel: er is mogelijk een probleem met Logitech-muizen, met name met Setpoint-software. Doorgaans zou het uitschakelen van Setpoint het probleem moeten oplossen.

(Vertaald uit het Engels)
Vanzelfsprekend kun je nog proberen het spel in compatibiliteitsmodus Windows 95 of XP en als administrator uit te voeren:
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/oudere-apps-of-programma-s-compatibel-maken-met-windows-10-783d6dd7-b439-bdb0-0490-54eea0f45938
Overigens start Fatman Adventures bij mij probleemloos op. Misschien omdat ik een 32-bitsversie van Windows 10 heb.
Edit: foutje, Fatman Adventures is een ander spel dan The Adventures of Fatman.
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
"Overigens start Fatman Adventures bij mij probleemloos op. Misschien omdat ik een 32-bitsversie van Windows 10 heb." "Fatman Adventures" https://www.astatix.com/fatman-download.php is niet
"The adventures of Fatman" https://store.steampowered.com/app/395250/The_Adventures_of_Fatman/ Je hele antwoord is dus goed, want die gaat over het spel welke op Steam staat.