Kan ik Amnesia,Minecraft spelen met deze Laptop?

Hallo Allemaal. Ik ben nieuw hier op Goeievraag.nl en ik heb een vraagje. Ik ben opzoek naar een laptop voor school. Maar ik wil er ook een paar games op zetten ( Amnesia , Minecraft , Age Of Empires) Ik heb 0,0% verstand van computers of laptops. Ik ga er geen battlefield 3 of diablo 3 op zetten. Verder wil ik bijvoorbeel kunnen internetten en tegelijk muziek luisteren. Ik hoef de games niet op high settings te spelen.Medium of low settings zonder lagg is ook prima.Dit is de laptop:http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptops/laptops/acer-aspire-5750g-32354g32mn-laptop/C31_6F4_F41_745799/?MK=143798&PRmin=375&PRmax=2080&KAPRmin=37500&KAPRmax=208000&F=1,2,3,17&SM=4 Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Harde schijf (Gb) : 320
Videokaart type : NVIDIA GeForce 610M
Type processor : Intel Core i3

Intern geheugen (in GB) : 4
Beeldschermgrootte (inch) : 15,6

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

minecraft moet lukken met deze specs.
amnesia weet ik niet.
alleen als je minecraft aan heb staan kan je niet teveel programma's op de achtergrond laten draaien.

ik heb 8gb ram en nog liep MC wel eens vast omdat ik teveel zooi aan had staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben niet zo bekend met de videokaart die jij wilt. ik hebzelf een gt555m en kan bijna alles op high spelen. ik heb even voor je gezocht en kwam hierop uit Therefore demanding games like Crysis 2 or Mafia 2 run fluently only in the lowest detail and resolutions. Less demanding games like Fifa 11 or Sims 3 should be playable even in high detail settings. aangezien minecraft weinig vraagt van je videokaart (meer van je ram) zou je het waarschijnlijk op hoge settings kunnen spelen

Andere antwoorden (2)

Het enigste verschil met mijn laptop is de videokaart, want ik heb een ati.
Maar ik ben er vrijwel zeker van dat deze laptop minecraft aan kan en wat amnesia betreft denk ik het ook wel.
Alleen is het mogelijk dat het niet op de hoogste graphics werkt.

Ook met laptops is het goed mogelijk dat de oplader er in moet als je gaat gamen, want een laptop accu kan vaak niet genoeg stroom leveren voor zware 3d games.

Hopelijk heeft u hier wat aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, leuke specs het is mogelijk en wel op de hoogste resolutie hoor! De 610m is een flinke videokaart en de i3 is een stevige processor. Veel plezier.
ps. Ik weet dit zeker want ik heb zelf een pentium en een 510m deze zijn allebij slechter en bij mij gaat het ook!