Wat is de naam van het spelletje op internet waar je een leven kan opbouwen?

Bijvoorbeeld; je gaat naar je werk, je studeert, je kan fitness doen en volgens mij ook bier drinken. Een stick figure in een kleine wereld. Een erg simpel spel, ik ben de naam helaas kwijt.

Toegevoegd na 2 minuten:
EDIT: Nope, geen Habbo Hotel. Ik bedoel een spelletje waar het mannetje een stickfigure is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Het spel heet: Stick RPG en is te spelen op onder andere www.speeleiland.nl veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je Habbo Hotel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een RPG oftewel Role Playing Game, je verplaatst jezelf in het spel door een karakter te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stickman rpg
er is ook een nieuwere versie uit maar ´kweet niet hoe die heet denk heel gewoon stickman rpg 2
van xgen studios