hoe heet die plugin waarmee je meerdere blokken kan plaatsen met minecraft?

er is een plugin waarmee je 2 blokken selecteert en dan kun je kiezen welke blokjes je de blokken tussen die 2 blokken wilt maken.
weet iemand hoe die heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5.1K

Het beste antwoord

Single Player Commands volgens mij..
Doe //wand
dan sla je op de 1e blok
en met rechter muisknop tot waar je de lijn van blokken wilt hebben.
Doe dan //set (itemnummer bijvoorbeeld: 1 = stone)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is single player commands voor bukkit server?

Andere antwoorden (3)

volgens mij heb je dan single player commands nodig.
en mischien modloader?
in ieder geval op www.youtube.com
vind je den k ik het antwoord maar ik denk echt dat je single player commands nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaspro101
12 jaar geleden
Single player commands klopt, hierin zit ook Worldedit, en dit word hiervoor gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is single player commands voor bukkit server?
Dan bedoel je waarschijnlijk de Dual Wielding mod, die staat wel op het http://www.minecraftforum.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heet Worldedit. voor op je server heb je hiervoor Bukkit nodig, en voor client zit deze in single player commands.
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je misschien link?