kan ik amnesia spelen op de wii?

dus ja de vraag is heel simpel, kan ik amnesia the dark descent EN amnesia a machine for pigs spelen op mijn wii? en dan bedoel ik gewoon wii niet wii U en zijn er ook nog andere amnesia spellen dan "the dark descent" ? en "a machine for pigs" ? Ik weet dat die nog niet uit is maar toch......

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Die zijn niet voor de Wii..
Voor pc moet je s kijken voor de custom stories, er staat ook bij hoe je die kan installeren: http://m.pewdiepie.net/index.php?page=Thread&threadID=600
(Sommige links zijn dood..)
Hoop dat je er wat aan hebt..