ik heb battlefield 3 expansion gekocht. maar de redeemcode die ik erbij kreeg werkt niet, alleen maar voor online pass niet voor back to karkand.?

hoe los ik dit op

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Even EA opbellen en zeggen wat je probleem is, waarschijnlijk geven ze je dan een nieuwe code( of verhelpen ze het probleem)
Zo'n soort probleem had ik ook bij Company of Heroes, toen hoefde ik alleen maar THQ te bellen en toen mailden ze mij een nieuwe code. (op het e-mail adres verbonden aan je account)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je gaat ff op de live chat met EA, kost je niks, wel even geduld hebben, kan soms een tijdje duren voor dat je aan de beurt bent.
Wel even inloggen, anders kom je niet op de live chat terecht
http://www.ea.com/1/live-chat